You should know, that I just wright to say Hello

Hello
Jag hann inte skriva mer igår,
Marcus kom , vi köpte thaaai jag gjorde läxan - så gott jag kunde...
Duschade, snaackade med mamma o pappa när de kom hem o sen nana.
Då vet ni

Skolan idag var faktiskt rätt rolig?
Sen gick jag hem duscha o kollapå TopModel.
Jag är sjukt trött hela tiden? o seg, usch...



Ska gå till brur nu o spela GuitarHero.
Eller förresten.. det ska jag inte alls, ska gå dit o ta hans data
och Spela ANGRY BIRDS. hehe...
Har matteläxa också, men den tar bara typ 7 min o göra , så gör den sen!

Är glad också, såg att Elin Kling ska göra några plagg åt H&M som
släpps den 3 feb o de ska säljas i Göteborg bl.a ! HAPPY om det är något snyggt förstås...

Skriver kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test