SS 2011



Det är så sjukt kul nu när alla märken/affärer kommer ut med sin vårkollektion nu!
Man kan sitta i flera timmar o kolla på alla
bilder och kläder olika märken har designat.
Då får man direkt insperation och nya krafter att klara av vintern än då,
och drömma sig bort, iaf försöka!

Själv gillar jag någonstans emellan våren och sommaren bäst,
eller det är då jag tycker att man kan ha snyggast kläder!
Eftersom jag gillar mycket tunikor / blusor kan man ha det
med jeans shorts (Världens bästa klädesplagg nästan enligt mig, haha)
och så tar ja på mig mina jesus-sandaler ifrån Rom.
Det är så lätt o snyggt , så därför gillar jag våren / Sommaren bäst
hur man klär sig, men gillar även vintern rätt mycket förrutom , jackorna...
Men annars, alla boots/stövlar/kängor och ah, mysplaggen på något sätt!
Eller förresten... Jag gillar alla årstiderna! haha, gillar att Sverige har flera
årstider, finns så mycket snygga kläder i alla årstiderna. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test