Lookin' for fun

Godkväll, haha, va fult...

Hade egentligen tänkt o skriva massor, men
nu orkar jag inte det, för måste göra spanskan, läxa...
O sen blir det fixame, kolla bloggar (Gör jag alltid innan jag somnar, haha)
Och sen  blir det att sova, börjar 09.15 imon,
vet inte ifall jag HINNER uppdatera på morgonen men
kan ju alltif försöka.
Sen ska jag kanske till Cornelia med läxor,
haha, hoppas hon är inne på datan innan skolan slutar imon.
Har skrivit till henne på fb,
för ska inte skicka sms förrän
abonnemanget börjar om, som det
gör snart tror jag? Brukar vara någonstans mellan 12-17...
Har gjort bort med
för mycket pengar, haha, tycker jag själv iaf, så
är lite rädd va pappa kommer säga?
haha, nej, men jag har kommit på lite ursäkter :P

Blir ett rätt långt inlägg ändå.
Och eftersom jag är lite seg, orkar
jag inte ladda in några bilder till datorn.
Så , ni får en gammal bild!
Den normala Hanna... ååhh vad jag älskar mitt hår på bilden...


JAAAAAG BÖRJAR TRO ATT VI KAN GÅ GEEEENOM ÄÄÄÄÄÄLD (eld)
Spelas på högsta volym på min dator , haha...

Have e great... äh vi kör om Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test