Like a prayer

Hundmässan va jättemysig! Mina drömhundar va med, VALPAR!Asså man smälter!
Newfoundlands
Ska ha en sån så fort jag flyttar hemifrån. Och när jag köper mitt hus uppe i Branäs ska ja ha massa Huskies!
Alltså slädhundar!


Eftersom mitt godisförbud börjar imon så måste jag äta upp allt mitt godis. O det e mycket haha!
Fy va tjock ja e...
Men ja ska sitta o äta i sängen o kolla på nån film på killarnas top secret hemsida haha.

Nelia är sjuk! Så det blir inte att va me henne imon. Krya på dig Mistjov♥


Kanske skriver imon! Nu börjar mina nyårslöften att gälla!:

-Ta skolan på fullt allvar, plugga även om jag inte har läxor, ta hem och läsa igenom allt jag gjort under dagen!
-Vara snäll och trevlig mot mina medmänniskor, även dom jag vill strypa!(Lycka till säger jag bara)



''Hej jag är sexig''
Zebbes snygga häst hahah

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test