I close my eyes

I can feel your power

Hej alla sköna personer out there.
Skolan var ju ändå helt okej?
Eller nej, egentligen inte , men man kan ju inte göra
något åt det. Känns som jag aldrig haft lov!
Nya skåp - fula, hehe, ne men färgglada... röda/gröna/blåa
Nytt schema - Grymmare än förra terminen
Kanske ny klasskamrat? - Lite kuligt.
Gamla lärarna - Ingen förnying...
Gamla , sköna klass 7B - Yesbox. Funny

Mitt schema, olika för olika personer.
Haha, eller asså vi är ju uppdelade i tre grupper
med andra klassen o jag e AB1, så det här är mitt schema för
den gruppen!

Kan väl stå ut i en termin?

Börjar iaf halv tio imorgon!

Play: Like a Prayer - Madonna

Har en okej plats också, sitter typ i en liten "kill" hörna nästan...
Lovisa sitter närmast, men endå sitter hon långt bort, haha!

Nu blir det familjen different...
MED familjen annorlunda, haha, ingen kommer fatta men jaja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test