How to save a life

Sjukt tråkigt. I know, men vad ska man göra?
Såg det hos Anna & Mathilda.
Lite reklamation, haha...

Test

Hur gammal är du om 5 år? 13+5= 2 år
Vem var den sista du träffade? Helga&Karin
Hur lång är du? Verkligen ingenanning, 1,66 kanske? 
Vilken var den senaste film du sett? The Break-up tror jag..
Vem ringde du senast?  Daddi
Hur löd ditt senaste sms och till vem? Min pappa kan med hämta :P (Lovisa) haha, skickar inte sms
pågrund av att jag gjort bort med så mycket pengar den senaste tiden...
Vad är dagens planer? Resten av dagen... Läxa? Sova?
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Bro på
Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Married
När såg du senast din mamma? klockan 08.00, haha...
Vilken ögonfärg har du? blå
När vaknade du idag? Har fortfarande inte direkt vaknat, haha, men blev väckt halv åtta.
Har du någon gång hittat en katt? Varje dag! haha, ne, men noep
Vilken är din favoritplats? Där minnerna skapas (Vad poesi aktigt..)
Vilken plats föredrar du minst?
sopptipp&Skolan
Var tror du att du befinner dig om tio år? LUND och plöggar
Vad skrämde dig som barn? min Mosters exman...hehe. Ne men lite olika saker? 
Vem fick dig att skratta senast? KARIN
Är du för ung för att äga vinylskivor? Borde jag vara eftersom jag inte vet va det e...
Har du stationär eller bärbar dator?
bärbar
Sover du med eller utan kläder på dig? wwiith
Hur många kuddar har du i sängen? 1, får ångest om jag sover med 2?
Hur många landskap har du bott i? 1, Just the best, eller bor ju i Bohuslän på somrarna...
Har du någon gång spytt på fyllan? massa gånger... haha , ne men dricker ju inte? :o 
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? STRUMPOR
Är du social? haha, oftaast, roligt att prata jue!
Vilken är din favoritglass? CHOKOLATO
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Kasta de i luften och skratta!
Tycker du om kinamat
? Sådär... THAI SKA DE VA
Tycker du om kaffe? neverever
Vad dricker du till frukost?
inget typ? eller ibland mjölk/juice
Sover du på någon särskild sida av sängen? vetinte?
Kan du spela poker? Vet inte om jag gör rätt bara?
Är du en beroendemänniska? höhö... kan vara!
Känner du någon med samma födelsedag som din? vetinte?
Vill du ha barn? inte nu, men sen när jag blir vuxeeeen.
Kan du några andra språk än svenska? Bara de man läser i skolan (Engelska/Spanska)  
Har du någonsin åkt ambulans? vet inte?
Föredrar du havet eller en pool? H A V E T - västkusten (a) 
Vad spenderar du helst pengar på? SHOPPING
Äger du dyra smycken? ah, eller asså, jag vet väl inte? jag får ju smycken oså... 
Har du någon gång testat narkotika? NESH. o kommer aldrig göra
Vad var det senaste du stoppade i munnen? water
Vem är den roligaste människan du känner? hm.. Många, men nog mest Cornelia, o Gustav o hans kompis!
Har du några ärr på din kropp?
Vet inte?
Vad har du för ringsignal? Iphone-ringsignal, min gamla försvann...
Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Har jag säkert
Flirtar du mycket?
MYCKET, haha, ne skoja. Jag vet väl inte?
Vart togs din profilbild för din blogg? Har vi någon ens?
Kan du byta olja på bilen? KLART . neeej jag e inte bilnörd...
Har du fått fortkörningsböter? får det jätteofta, för jag är ju såå duktig på att köra bil..
Vilken var den senaste bok du läste? Någon bok i skolan?  
Läser du dagstidningen? sporten
Prenumererar du på någon tidning? yes, chic
Dansar du i bilen? Det e la klart, haha ne, va e det för fråga?!
Vilken radiostation lyssnade du på senast? ÄNÖRDJI
Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? va?
När var du i kyrkan senast? julavslutningen
Var det här testet kul? roligare kunde jag ju inte ha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test