Do it like your brother

Tjänna.
Tror ni att jag vill sova eller?
Svar: NONO
Asså, skola imorgon...
Nej, vill inte.
O Helga skulle göra något med tandläkaren
(Asså inte med, hos!) så hon kommer inte? :( 
Och Lovisa sa att C är sjuk!
SÅ C,  ifall du ser detta, eller asså
om du nu inte kommer imorgon? 
RING SMSA HITTA MIG
villvetahurdumår (L)

Har typ nördat Angry Birds, på Marcus data,
haha, så skulle Marcus fixa någonting
på den andra datan, och eftersom
han inte kan N Å G O N T I N G (a)
Så hjälpte jag honom, 
o haha,, vi flumma sönder!
Man kan ha kul med broorsor, anteckna det! 

Sen kolla jag på minuten, haha, det programmet är roligt!



Låter typ som jag är glad?
Men det är jag verkligen inte!
Ne, jag e negatiiv, men asså
det kommer säkert bli kul imorgon ändå,
det brukar väl ändå inte hända något spec. de första dagarna? eller?
Haha, men aja. Skriver imorgon,
börjar ju 09.20!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test