Downloading

Förlåtförlåt för jag inte skrivit nåt. Mitt internet har dampat sönder...och
haft skitont i foten så jag har bara legat och sovit och kollat på film Boring I Know men det finns inget annat o göra när man är halvt handikappad

Igår var jag på Narnia. Den va varken bra eller dålig. Men ja va inte störtförtjust i den.
Gillar andra filmen mest Prins Caspian. Det är krig i den och jag älskar sånt
I denna va det inte alls några krig. Dom bara segla på havet och stötte på vissa grejer.
Och två av barnen var inte med, dom var för stora....
Men Ben Barnes va me iallafall och han är ju bara föööör snygg!
Men jag tycker inte den är värd att se igen....

Idag har jag iallafall tröstat mig och kollat på Prins Caspian!
Hela filmen och allt extramaterial(Jag har ett liv när jag inte är skadad)

Efter julafton har jag sett på Eclipse typ fjorton gånger!Haha kan alla replikerna utantill!

Håller på och ladda ner ett virusprogram, kanske är bra att skaffa det?
Ska gå och duscha strax så fort jag är klar.

Imon ska jag och mamma kanske till Kungsmässan och kolla på nåt jag kan ha på mig på nyår. Om jag inte hittar något så ska jag ha blusen jag köpte i måndags.
Och vi ska även besluta om jag kan spela tennis på fredag med pappa och Ludvig. Foten är rätt svullen nu så jag vet inte hur det blir med den saken än.....

Längtar jättemycket tills nyår. Ska fira me massaaaa gött folk!

Till Hanna: DU&JAG SKA ses snart!

Puss
KOLLA VAD SNYGG JAG DÖR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test